Loading...
Vraag & antwoord 2016-11-30T18:40:07+00:00

Is er iets niet duidelijk? Bekijk de onderstaande vragen en antwoorden. Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden? Onderaan de pagina staan onze contactgegevens.

Nadat u de aanvraag heeft ingeleverd bij het Sociaal loket of opgestuurd heeft, heeft de gemeente 8 weken de tijd om een beslissing te nemen over uw aanvraag.
Als uw Aalsmeerpas is gestolen of u bent het verloren, dan kunt u een nieuwe pas aanvragen. Via ‘Mijn Aalsmeerpas’ kunt u inloggen en onder de knop ‘Aalsmeerpas kwijt’ het formulier invullen. De kosten voor een vervangende Aalsmeerpas bedragen minimaal vijf euro. U ontvangt hiervoor een factuur die vooraf betaald dient te worden.
Met uw Aalsmeerpas krijgt u voordeel bij de volgende partners. Bezoek de website regelmatig, want er komen steeds meer partners en nieuwe aanbiedingen bij! Daarnaast informeert de gemeente Aalsmeer u minimaal jaarlijks schriftelijk over de kortingen.

Adres

Raadhuisplein 1
1431 EH Aalsmeer

Openingstijden

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 08.30 tot 12.00 uur.
Woensdag 13.00 tot 16.30 uur.

Telefoon

(0297) 38 75 75

Samen delen

Volg ons op social media om direct op de hoogte te zijn.