Veel gestelde vragen

Is er iets niet duidelijk? Bekijk de onderstaande vragen en antwoorden. Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden? Onderaan de pagina staan onze contactgegevens.


Algemeen

Met de Aalsmeerpas krijgt u korting bij winkels, attracties, culturele uitjes en sportclubs. De pas is bedoeld voor inwoners uit Aalsmeer met een laag inkomen en weinig vermogen.

U kunt de Aalsmeerpas aanvragen op de pagina Aalsmeerpas van de gemeente Aalsmeer. De belangrijkste voorwaarden zijn dat u een inwoner van Aalsmeer bent, een Nederlands paspoort of geldige verblijfsvergunning heeft, en dat u een laag inkomen hebt.

Na een compleet ingediende aanvraag ontvangt u binnen acht weken bericht.


Registreren

U kunt de pas meteen gebruiken bij de winkels en organisaties die bij de Aalsmeerpas aangesloten zijn. Op de pagina Aanbod ziet u waar u de pas kunt gebruiken. De gemeente organiseert soms ook tijdelijke acties voor gratis activiteiten met de Aalsmeerpas, waar u per post bericht van krijgt. U kunt de pas ook koppelen aan uw online account. Dit doet u als volgt: • Registreer de pas eenmalig online op de pagina registreren. • Om de pas te activeren heeft u de laatste zes cijfers van uw kaartnummer nodig en de activatiecode. De cijfers staan op uw pas en de activatiecode krijgt u apart per post toegestuurd. • Na het registreren kunt u inloggen. U kunt dan uw gegevens inzien, uw gegevens wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Ook krijgt u per e-mail bericht over nieuwe aanbiedingen en tijdelijke acties. Het registreren van uw pas is niet verplicht.

Nee, het registeren van uw Aalsmeerpas is niet verplicht. Als u op de hoogte wilt blijven van de meest actuele aanbiedingen, raden wij u aan om uw pas te registreren.

Als het niet lukt om uw Aalsmeerpas te registeren, kunt u contact opnemen met Loyalty Group via telefoonnummer 0320 41 13 56.

Als u geen computer heeft of een eigen e-mailadres, dan kunt u contact opnemen met het Sociaalloket. Stel uw vraag of maak een afspraak via het e-mailadres sociaalloket@aalsmeer.nl of via telefoonnummer 0297 38 75 75


Aalsmeerpas niet ontvangen of kwijt

Heeft u een bericht ontvangen van de gemeente Aalsmeer dat uw aanvraag is goedgekeurd? U ontvangt dan binnen twee weken uw nieuwe Aalsmeerpas. Let op: als u al een Aalsmeerpas hebt, ontvangt u geen nieuwe pas. Uw bestaande pas wordt dan binnen 10 werkdagen opnieuw geactiveerd. Wacht u al langer dan twee weken? Neem dan contact op met het Sociaalloket. Stel uw vraag of maak een afspraak via het e-mailadres sociaalloket@aalsmeer.nl of via telefoonnummer 0297 38 75 75

Als uw pas is gestolen of als u deze bent kwijt geraakt, kunt u contact opnemen met de LoyaltyGroup. Dit kan per e-mail via info@loyaltygroup.nl of door te bellen naar 0320411356. De kosten voor het opsturen van een nieuwe pas bedragen € 5,-.


Overige vragen

Nee, uw Aalsmeerpas is persoonsgebonden. Aanbieders kunnen controleren of de pas wordt gebruikt door de persoon zelf.

U kunt onbeperkt gebruik maken van aanbiedingen, tenzij anders vermeld.

Nee, u krijgt geen korting op uw legitimatiebewijs.

Kijk op de pagina Aalsmeerpas van de gemeente Aalsmeer of neem contact op met de gemeente voor verdere vragen per telefoon 029 738 57 57 of per e-mail info@aalsmeer.nl. Voor meer informatie zie de pagina contact en openingstijden op de website van de gemeente Aalsmeer.

Openingstijden

  • Maandag 8.30 tot 15.30 uur
  • Dinsdag 8.30 tot 15.30 uur
  • Woensdag 8.30 tot 15.30 uur
  • Donderdag 8.30 tot 16.30 uur
  • Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur

Adres

Raadhuisplein 1
1431 EH Aalsmeer

 

Telefoon

0297 38 75 75